Time & Stress Management

Περιγραφή

Η φορτωμένη καθημερινότητα τόσο στον εργασιακό χώρο όσο και στο προσωπικό πεδίο μας κάνει να αισθανόμαστε πίεση. Νιώθουμε να μας λείπει ο χρόνος για τις εργασίες που πρέπει να διεκπεραιωθούν, αλλά και για τις αγαπημένες μας προσωπικές ασχολίες. Η αντίληψη που δημιουργείται, ότι ο χρόνος που έχουμε στη διάθεση μας δεν είναι αρκετός, μετατρέπεται σε άγχος. Έτσι συμβαίνει το εξής παράδοξο: λόγω του άγχους πιεζόμαστε ακόμη περισσότερο ώστε να αντεπεξέλθουμε με επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις του περιβάλλοντός μας. Τείνουμε να λέμε σε όλα και όλους ναι, με μοναδικό αποτέλεσμα να μην ήμαστε αποτελεσματικοί λόγω έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης και διαχωρισμού επειγουσών εργασιών ή και ασχολιών από άλλες λιγότερο σημαντικές.

Σκοπός του προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αναζητήσουν τις πηγές δημιουργίας του άγχους στο χώρο της εργασίας, πώς αντιδρούν σε αυτό, με ποιά συναισθήματα συνδέεται και πώς μπορούν να το διαχειριστούν.

Διάρκεια: 2 ημέρες 

Σε ποιους απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που επιθυμούν να αυξήσουν την προσωπική τους απόδοση μέσα από την καλύτερη διαχείριση του χρόνου και την αποτελεσματικότερη υλοποίηση των δράσεων που έχουν αναλάβει. Απευθύνεται επίσης σε όσους αντιμετωπίζουν καθημερινή πίεση λόγω μεγάλου αριθμού ευθυνών στην προσωπική ή επαγγελματική τους ζωή και επιθυμούν να διαχειρίζονται καλύτερα τον εργασιακό και προσωπικό χρόνο τους.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

1η ημέρα

  • εισαγωγή, επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού και παρουσίαση του προγράμματος
  • τι είναι το στρες και τι επίδραση έχει στην υγεία μας;
  • το θετικό και το αρνητικό stress
  • οι αιτίες του και πώς το αναγνωρίζουμε
  • το stress και οι κρίσεις
  • υπάρχει δημιουργικό στρες; πώς το αναγνωρίζουμε;
  • ποιες οι διαφορές ανάμεσα σε εργασιακό και προσωπικό στρες;
  • ο ρόλος της προσωπικότητας στη δημιουργία και στη διατήρηση του στρες
  • τεχνική διαχείρισης του άγχους
  • οι επιπτώσεις στην υγεία μας και στην εργασία μας
  • το κόστος του stress για τις επιχειρήσεις
  • η αντιμετώπιση των αιτιών που οδηγούν τον άνθρωπο σε καταστάσεις με stress
  • στρατηγικές διαχείρισης του stress
  • η σημαντικότητα της ισορροπίας στην ζωή μας

2η ημέρα

  • ανασκόπηση βασικών σημείων 1ης ημέρας
  • εργασία & εργασιακή ζωή
  • τι εννοούμε με τους όρους «υγεία», «εργασιακή υγεία», «υγιής εταιρεία»
  • εργασιακό stress
  • πηγές προσωπικού & εργασιακού stress – ατομικοί παράγοντες (παράγοντας προσωπικότητα & ατομικές διαφορές), εργασιακοί παράγοντες, εργασία & οικογένεια. πώς μεταφέρεται το stress από την εργασία στην οικογένεια, αλλά και από την οικογένεια στην εργασία;
  • stress & περιβάλλον – σχέση ατόμου & περιβάλλοντος. Ο καθένας αντιδρά διαφορετικά στην ίδια περιβαλλοντική συνθήκη (π.χ. εργασιακή πίεση). Γιατί; Σε ποια κατηγορία ανήκετε; Πώς μπορείτε να το χειριστείτε;
  • επιπτώσεις stress –  στο άτομο, την εταιρεία και την οικογένεια
  • τεχνικές χαλάρωσης
  • ερωτήσεις ανασκόπησης

Workshops

Ατομικά

  • η προσωπική αντίληψη του χρόνου
  • οι καθημερινές δραστηριότητές μας στο στόχαστρο του χρόνου
  • θέτοντας προτεραιότητες στους στόχους μας
  • οργάνωση του γραφείου μας
  • τα προσωπικά μας εμπόδια και οι λύσεις τους

Ομαδικά

  • επιδιώκοντας έξυπνους στόχους
  • πόσο αγχωμένοι είμαστε
  • η δύναμη της επιτυχίας μας
  • ο αρχηγός της σύσκεψης
  • η ισορροπία στη ζωή μας

Πληροφορίες

  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση εκπαίδευσης, Coffee Breaks & Lunch Break.
  • Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται (Αριθμός Λογαριασμού: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5038017230862)
  • Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,45
  • Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε αίθουσα σεμιναρίων της PRIORITY
  • Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Α. Σπανογιάννη στο τηλ 210-2509900 ή στο e-mail  aspanogianni@priority.com.gr
Κατηγορία ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ