Sales & Negotiations Skills

Περιγραφή

Στις σύγχρονες δύσκολες και απαιτητικές οικονομικές συνθήκες, ο προσανατολισμός των στελεχών στον κλάδο πωλήσεων και η συνολική τακτική χειρισμού του πελατολογίου τους αλλάζει. Στο επίκεντρο μπαίνει και μένει η εταιρία-πελάτης και η δια βίου σχέση μας μαζί της καθίσταται πλέον επιτακτική.

Η στρατηγική πρέπει πλέον να επικεντρωθεί σχεδόν αποκλειστικά στην άμεση και μακροπρόθεσμη ικανοποίηση των αναγκών της εταιρείας – πελάτη, με μεγαλύτερη γκάμα ικανοτήτων και συμπεριφορών αλλά και προϊόντων και υπηρεσιών.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εμπέδωση από τους εκπαιδευόμενους των σύγχρονων τεχνικών πωλήσεων και διαπραγμάτευσης σε επίπεδο business-to-business που απαιτείται στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Διάρκεια: 2ημέρες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων (εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές προμηθειών κ.α.) που ασχολούνται με την πώληση, την εξυπηρέτηση πελατών, την εκπαίδευση πωλητών και τις διαπραγματεύσεις.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

1η ημέρα

  • Εισαγωγή, επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού και παρουσίαση του προγράμματος
  • Προγραμματισμός και Οργάνωση για τις Εταιρικές Πωλήσεις (έννοια της αγοράς στόχου, τμηματοποίηση της πελατείας, στόχοι, στρατηγικές, μελέτη στοιχείων περιοχής, SWOT Analysis, βασικοί δείκτες απόδοσης και ανάλυση τους, χειρισμός μεγάλων πελατών)
  • Η Διαδικασία Διαχείρισης της Επαφής (η έννοια και ο σχεδιασμός της στρατηγικής επίσκεψης, προετοιμασία, τα στάδια της πώλησης, αναζήτηση νέων πελατών – Case study, η διαχείριση και διατήρηση του πελατολογίου – customer care και team customer care)
  • Ερωτήσεις – Συζήτηση

2η ημέρα

  • Ανασκόπηση βασικών σημείων 1ης ημέρας
  • Αποτελεσματική Διαπραγμάτευση με τους Πελάτες (έννοιες – ορισμοί για τις διαπραγματεύσεις, βασικές αρχές διαπραγματεύσεων, συναλλακτικές αρχές για διαρκείς σχέσεις – Win/ Win – Give/ Take, τύποι διαπραγματεύσεων, χαρακτηριστικά του πετυχημένου διαπραγματευτή, διαπραγμάτευση με αρχές, συμφέροντα και θέσεις, εναλλακτικές θέσεις, χρήση αντικειμενικών παραμέτρων, επικοινωνία και διαπραγματεύσεις, η αναγνώριση και ο χειρισμός διαφόρων τύπων διαπραγματευτών, επικοινωνιακά μέσα πειθούς, αντιμετώπιση δύσκολων συμπεριφορών, κλείσιμο του προγράμματος, αξιολογήσεις)
  • Ερωτήσεις ανασκόπησης – Ασκήσεις

Πληροφορίες

  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης, Coffee Breaks & Lunch Break.
  • Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται (Αριθμός Λογαριασμού: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5038017230862)
  • Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,45
  • Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε αίθουσα σεμιναρίων της PRIORITY
  • Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Α. Σπανογιάννη στο τηλ 210-2509900 ή στο e-mail  aspanogianni@priority.com.gr
Κατηγορία ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ