Sales Administration Skills

Περιγραφή

Στο σημερινό περιβάλλον, ο ρόλος της γραμματειακής υποστήριξης ενός εμπορικού τμήματος έχει αναβαθμιστεί, από μία απλή διαδικασία διεκπεραίωσης, σε μία σύνθετη διαδικασία που συνεισφέρει ιδιαίτερα τόσο στην εσωτερική οργάνωση του εμπορικού τμήματος, όσο και στις παρεχόμενες υπηρεσίες στον πελάτη.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να προσφέρει την απαραίτητη ευαισθητοποίηση και τις κατάλληλες γνώσεις και τεχνικές, που είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση της αρμονικής και ευθυγραμμισμένης συνεργασίας και αποδοτικής υποστήριξης των εξωτερικών πωλητών της εταιρίας, καθώς και την πληρέστερη αξιοποίηση των εταιρικών πελατών.

Διάρκεια: 2 ημέρες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που απασχολούνται με την γραμματειακή υποστήριξη (back office) των τμημάτων πωλήσεων, προμηθειών και εξυπηρέτησης πελατών και υποστηρίζουν τα στελέχη πωλήσεων της επιχείρησης ή βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» επαφής με τους πελάτες.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

1η ημέρα

  • Εισαγωγή, επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού και παρουσίαση του προγράμματος
  • Η διαχείριση (Management) των εταιρικών πωλήσεων – Μακροετοιμασία (προγραμματισμός, οργάνωση, υλοποίηση εργασιών, έλεγχος, βασικοί δείκτες απόδοσης και ανάλυση τους, χειρισμός μεγάλων πελατών)
  • Ο ρόλος της γραμματειακής υποστήριξης των πωλήσεων (το Management της γραμματέως, χαρακτηριστικά της Ομαδικής Εργασίας, στοιχεία γραμματειακής οργάνωσης, αξιοποίηση του χρόνου – αποτελεσματικότητα)
  • Ερωτήσεις – Συζήτηση

2η ημέρα

  • Ανασκόπηση βασικών σημείων 1ης ημέρας
  • Εξυπηρέτηση πελατών:
    – η εξυπηρέτηση του πελάτη (ο σκοπός της εξυπηρέτησης του πελάτη, οι βασικές αρχές της εξυπηρέτησης, που πρέπει να τηρούνται σε κάθε περιστατικό, τα στάδια της εξυπηρέτησης του πελάτη, οι τύποι της εξυπηρέτησης, ο διπλός ρόλος της εξυπηρέτησης)
    – η επικοινωνία με τον πελάτη (οι ανάγκες των πελατών, οι εξατομίκευση της ανάγκης, ο χειρισμός των διαφορετικών ανθρώπων, μορφές επικοινωνίας, τα συστατικά της προφορικής επικοινωνίας)
    – η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (χαρακτηριστικά της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, τι λέμε – πώς το λέμε – γιατί το λέμε, τα λόγια που πρέπει και δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε – πρακτικές οδηγίες, η φωνή: τόνος, χροιά, έμφαση, ένταση, ρυθμός, παύσεις και τεχνικές χειρισμού – πρακτικές οδηγίες)
    – «δύσκολες» περιπτώσεις (χαρακτηριστικά της «δύσκολης» περίπτωσης, τεχνικές κατανόησης και επίλυσης προβλημάτων, ο χειρισμός των παραπόνων, ο χειρισμός του δύστροπου πελάτη)
  • Ερωτήσεις ανασκόπησης – Ασκήσεις

Πληροφορίες

  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης, Coffee Breaks & Lunch Break.
  • Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται (Αριθμός Λογαριασμού: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5038017230862)
  • Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,45
  • Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε αίθουσα σεμιναρίων της PRIORITY
  • Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Α. Σπανογιάννη στο τηλ 210-2509900 ή στο e-mail  aspanogianni@priority.com.gr
Κατηγορία ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ