Collection Skills

Περιγραφή

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η ανάπτυξη και βελτίωση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των συμπεριφορών των συμμετεχόντων στην προετοιμασία, την τηλεφωνική υπενθύμιση, τον προγραμματισμό και εν τέλει την είσπραξη των οφειλών των ενεργών πελατών της εταιρίας, στα πλαίσια της συνολικής μακροπρόθεσμης και βραχυπρόθεσμης πολιτικής μίας επιχείρησης.

Διάρκεια: 2 ημέρες

Σε ποιους απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, που απασχολούνται στην πρώτη γραμμή των τμημάτων εισπράξεων (collection), προμηθειών ή εξυπηρέτησης πελατών και έχουν άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες για τον διακανονισμό οφειλών προς την επιχείρηση στην οποία εργάζονται.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

1η ημέρα

  • Εισαγωγή, επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού και παρουσίαση του προγράμματος
  • Η διαχείριση του πελατολογίου (ο ορισμός, η έννοια και η σημασία του πελάτη, η έννοια της διαχρονικής αξίας του πελάτη, δικαιώματα και υποχρεώσεις των πελατών. το τρίπτυχο του χειρισμού του πελατολογίου, η κατηγοριοποίηση των πελατών και η σημασία της)
  • Collector: ο ρόλος και οι αντικειμενικοί σκοποί του
  • Η έννοια της αποτελεσματικότητας και της διαχείρισης του χρόνου
  • Δείκτες μέτρησης της αποτελεσματικότητας του Collection και του Collector και παράγοντες ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας
  • Το Management του Collection (η μελέτη της αγοράς, των συνθηκών, του ανταγωνισμού, του πελατολογίου, ο προγραμματισμός, η οργάνωση, η υλοποίηση, έλεγχος)
  • Ερωτήσεις – Συζήτηση

2η ημέρα

  • Ανασκόπηση βασικών σημείων 1ης ημέρας
  • Τεχνικές είσπραξης οφειλών – η τηλεφωνική διαδικασία
  • βασικές αρχές της τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • χαρακτηριστικά των λέξεων και των εκφράσεων
  • χαρακτηριστικά της φωνής
  • η αναγκαιότητα ύπαρξης του σεναρίου και επικοινωνιακού «πλαισίου»
  • τα στάδια της τηλεφωνικής εισπρακτικής διαδικασίας  – η γραπτή διαδικασία
  • η σύνταξη της επιστολής καθυστέρησης πληρωμών
  • η χρήση του κατάλληλου ύφους
  • η χρήση των κατάλληλων εκφραστικών μέσων και λέξεων
  • μέθοδοι αποστολής
  • Ερωτήσεις ανασκόπησης – Ασκήσεις

Πληροφορίες

  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης, Coffee Breaks & Lunch Break.
  • Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται (Αριθμός Λογαριασμού: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5038017230862)
  • Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,45
  • Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε αίθουσα σεμιναρίων της PRIORITY
  • Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Α. Σπανογιάννη στο τηλ 210-2509900 ή στο e-mail  aspanogianni@priority.com.gr
Κατηγορία ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ