ISO 20000 στην ALPHA BANK

H Διεύθυνση Πληροφορικής της Alpha Bank ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την ανάπτυξη και πιστοποίηση Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 20000-1:2011 για την παροχή και διαχείριση υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τραπεζικής.

Η πιστοποίηση κατά ISO 20000-1, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα καθώς είναι η δεύτερη για τον Όμιλο ALPHA BANK (είχε προηγηθεί η πιστοποίηση της ALPHA SUPPORTING SERVICES SA), η τέταρτη στην Ελλάδα και από τις λιγότερες από 700 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η PRIORITY ανέλαβε το ανασχεδιασμό των διεργασιών υπηρεσιών πληροφορικής, την ανάπτυξη και τεκμηρίωση των απαιτούμενων διαδικασιών για την κάλυψη των απαιτήσεων του προτύπου ISO/IEC 20000-1:2011, την υποστήριξη εφαρμογής τους μέσω εξειδικευμένου και πλήρως προσαρμοσμένου λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής, την εκπαίδευση του εμπλεκόμενου προσωπικού, τις επιθεωρήσεις εφαρμογής και την υποστήριξη κατά την πιστοποίηση, εντός ιδιαίτερα απαιτητικών χρονικών προθεσμιών.

Το Σύστημα Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής της Διεύθυνσης Πληροφορικής αποσκοπεί στην βελτιστοποίηση της διαχείρισης των παρεχόμενων υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τραπεζικής (Web Banking, Phone Banking, Mobile Banking) προς τους πελάτες της Τραπέζης και στη διασφάλιση υψηλού επιπέδου ποιότητας. Τα παραπάνω επιτυγχάνονται μέσω:

  • της ενιαίας και συστηματικής διαχείρισης της παροχής υπηρεσιών πληροφορικής με χρήση εξειδικευμέων συστημάτων και εφαρμογών λογισμικού
  • της αξιολόγησης και μέτρησης της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών
  • της συστηματικής παρακολούθησης και μέτρησης της ποιότητας και διαθεσιμότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής.

Το ISO 20000 είναι ένα τεχνικό πρότυπο που συμπυκνώνει τις καθιερωμένες διεθνώς βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής και περιλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος των απαιτήσεων του ISO 27001 για τη διαχείριση της ασφάλειας των πληροφοριών καθώς και του ISO 22301 για τη διαχείριση της επιχειρησιακής συνέχειας. Σχετίζεται με το ITIL v3 (Information Technology Infrastructure Library) και εξασφαλίζει τη βέλτιστη οργάνωση των υποδομών πληροφορικής (hardware, software, διαδικασίες, προσωπικό), ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που σχετίζονται η βασίζονται στην πληροφορική.

Με την εφαρμογή και πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής κατά ISO 20000, καθώς και με τις προηγούμενες πιστοποιήσεις μονάδων της ALPHA BANK σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001, ο όμιλος ALPHA BANK αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την πρωτοπορία του και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων και την μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών του Ομίλου.

Κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ